utm life 2 ?( 6-7 /8/2010)

10:04 PM

我很累! 我真的很累.........
很多天都很晚才睡,
以至于我又困又累,
这是自找的吗?

这三天都有活动,
星期五晚上有taklimat,
听一些废废的东西,
最重要的就是告诉我们这两天的行程,
讲到这个都觉得不爽~
这个fye真的是很奸诈!他竟然说没有出席的人要denda RM40 per day...
omg...wat d hell?
RM40?
u want pay me?
the ppl who go gt $$ give or nt?
haiz..........
be ceh =.=
then for d sake of $$ i decide go...
is this 为了五斗米折腰?
我是为了四十块折腰...
我承认,
我为钱什么都可以考虑一下=.=
毕竟它太重要了!
而且,
我钱包就只剩RM50++
如果被罚钱会不够,
还要去atm按钱....很不想地说...

结果,
第二天我真的有去...
haiz...真的是没有尊严...
sad..

the activity on d second day of fye was hiking tu balai cerapan,
this balai cerapan was a bukit inside utm ...
there is a road inside kolej 11 ,
just go straight along d road ,
very easy to go...
i used about 30 minutes to reach the top of the bukit...
the person who walk belakang me was disappear one by one...
maybe i walk too fast liao...
but i am nt the people who reached the mountain 1st,
there r some boys and gal walk faster than me...
脚长的还是会累的,
哈哈......

somemore,
there r some ppl who walk short cut...
then i lose liao...> <
haha...

when u reach the top ,
u can c d view of almost all d UTM,
i gt take pic,
but my hostel de line too low...
i dunwant to upload,
too lazy liao...

after we take pic ,
the ppl in charge this program take out some thing @ offer us to do sth present,
we gt an extension wire,
this product gt many function,
1.This can be a normal extension wire
2.This wire can be a tali to save ppl who fall down from the 斜坡,
we throw this wire to them and let them hold it to climb up again,
3.这是一个翻译机:你只要把插头放靠近嘴巴讲话,然后手放在哪个才插座的孔里面,你就可以翻译任何语言。
4.只要把插头插在泥土里面,把那个圆圆的背面反过来就可以BBQ...
5.它可以是一把吉他。
6.它也可以是一架mp3.
还有什么我忘记了...
真的是乱掰,
可是有人说我们的组最有创意,
哈哈...

等全部人都讲完之后我们就下山了,
大家都走那条捷径下去,
我也不例外~~~
哈哈`~
我们还是很快的下山,
是女生走最快的,
而且是直接走回kolej,
因为他没有准备车子给我们,
只有男生有这个福利。

晚上的东西更是显...
直接跳~
skip!

第三天的也是很无聊,
JL的电话带进厕所结果掉进马桶,
拿不回来了...
结果她哭了,
不知道怎么办,
haiz........
无言=.=
king就一直被我们酸,
讲她和她的partner是一对,
我们很幼稚,
我知道,
可是不这样的话就没有娱乐了~~~
哈哈`所以我们娱乐king来娱乐我们,
ho...好像很坏~~
haha
the end......
lazy to write ..
bbbbbbbbbbbbbbbbbbb

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images